De tvingade i mig

De tvingade i mig mat som om jag vore en barnunge idag.
Trodde de seriöst att jag skulle klara av den skammen?
Jag blir så jävla trött på att folk inte förstår (fast faktiskt, varför skulle de?) de tror att för att bara de säger att mat är bra, det är näring och energi och att så smal som jag är inte är vackert, men tror de på fullaste allvar att genom att säga det ... att det ska få mig frisk?
Fatta att hela kittet är en sjukdom som inte bara botas med ett sanningensord.
Hade det varit det då hade jag nog varit frisk för längesedan, så frisk att jag aldrig ens hade råkat ramla ner i gropen och helveteslivet igen.

Har någon cancer så behandlas denna person under mycket lång tid, dock med hjälp av cellgifter etc, ledsen å säga det dumma jävla sjuksystrar men anorexi tar också tid?
Visst det är inte samma typ av behandling men denna sjukdomen är ju faktiskt dödlig den med, för att inte tala om allt vi gör med oss själva som kommer att pajja kroppen för all framtid. Tack för att ni har inblick i ert yrke.
Ledsen att göra er besvikna men jag försöker ju i alla fall men hur jävla lätt blir det när ni trycker ner en hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag vet inte. jag vet faktiskt inte.

2008-06-03 @ 14:12:48
URL: http://jagartjockast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0